dinsdag 8 mei 2012

Fris Groen achter in de tuin




Doorkijkje door het raampje van mijn zelfgemetselde muurtje achter in de tuin....
Ook het raampje is me gelukt om ertussen te metselen!
Er is geen kerel aan te pas gekomen, ik wilde het graag zelf proberen.....
Ik heb geen technische achtergrond, maar we hebben al eerder een muurtje gezet op het pleintje achter het huis. Dat ziet er wel wat netter uit, maar ik wilde heel graag een oud muurtje. We hadden het ook door het bouwbedrijf kunnen laten maken (waar de stenen vandaan komen) maar dan werd het zo super strak....







Aan de ene kant m'n braam en aan de andere kant een roos en clematis.
Zo kunnen de pilaren mooi begroeien!


























 Nog een paar dagen zon!






.....


En onze Saartje ligt lekker te dommelen in het zonnetje, de ouwe sik!





Fijne dag!



13 opmerkingen:

  1. Weelderige tuin niet strak of stijfjes....leuk!!

    Tja.....zou zeggen...jij kan nog altijd op de bouw gaan werken...maar helaas gooien ze daar op dit moment hun vaklui zelfs buiten...of het werk is allang overgenomen door buitenlandse werknemers of het hele bedrijf ligt op zijn gat...

    Fijne dag,
    Lieve groeten,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap zeg dat je zo'n mooi muurtje gemetseld hebt! Heel erg mooi!!

    Leuk ook je andere foto's!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi gemaakt! Lijkt mij ook leuk om te doen. Je hele blog is gezellig trouwens.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een schitterende tuin en wat kan jij goed metselen!!!! Heel leuk idee ook dat muurtje, de pilaren en het oude stalraampje. En Saartje lijkt me zo lief......
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat knap gedaan en zo leuk!!
    en wat heb je een heerlijke tuin!
    oh wat een lieverd is Saar..

    fijne avond,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo petje af hoor, dat je dat zelf gedaan hebt :) ik vindt het erg mooi geworden.
    Bij ons hebben mijn man en zoon samen het muurtje gemetseld.
    .
    Fijne dag groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige plaatjes, die lekkere oude geit, schitterend! En dat muurtje, gaaf. Ik probeer ook alles eerst zelf, heb zelf onze achterstraat gelegd, omdat ik die ook niet perfect wilde. Ben er hartstikke blij mee. Wat je zelf doet, heb je meer waarde op. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat knap dat je dat muurtje zelf gemetseld hebt, ik probeer ook alles zelf, prachtige foto's van je tuin, en Saartje lief zeg!

    Fijne week
    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatjes! jij bent wel handig zeg! Zelf metselen..ik doe het je niet na! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige en gezellige tuinfoto's. En wat knap dat je het muurtje zelf hebt opgezet. En verwen je geit maar een beetje, het is wel een lieverd.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gedaan, knap hoor!!
    Wat een sfeervolle tuinfoto's!
    Genieten .....

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeeel leuk, vooral met je zelf gemetselde muurtje, compliment hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeeel leuk zo met je zelf gemetselde muurtje, compliment hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...