woensdag 25 april 2012

frisse jonge blaadjes en tere bloemknoppen...

Zoals ik al eerder zei:
Ik kijk het de grond uit/de takken uit......
Ik kan niet wachten tot de tuin er weer weelderig bij staat!






 Kersenbloesem




Appelbloesem nog in knop




 Hosta

Wel een rommeltje lijkt het zo tussen de hosta's, maar dat doe ik om de jonge scheuten te beschermen!


Mooi dat jonge frisse groen!





knoppen van de blauwe regen!



Langs de dakgoot van de garage zit het vol met knoppen!
Over enkele weken hangen er weer grote blauw-paarse trossen.....



.....

Fijne Dag!

6 opmerkingen:

  1. Prachtig Heidi! Het is zo mooi en zo te genieten dat alles weer uitloopt. De bloesembomen zijn op dit moment ook zo mooi. En je zult straks ongetwijfeld een regen van blauwe bloemen krijgen. En hopelijk word je mooie hosta niet opgegeten door de slakken.
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mij betreft kan het me ook niet snel genoeg gaan! laat die lente maar komen!!!
    Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! En ja, ook ik kijk het bijna de grond uit.... Maar het weer wordt beter dus zal het nu allemaal wel wat sneller gaan met de lente.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kan ook niet wachten tot we eindelijk weer echt naar buiten kunnen om te genieten van de zon en de natuur, heerlijk!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke foto's Heidi van het mooie lentegroen en bloesem maar waar blijft de zon, we willen allemaal naar buiten....en het is me toch koud....
    lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, loop ook constant door de tuin te gluren. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...