dinsdag 3 april 2012

Oude Schoenen...

Nooit je oude schoenen weggooien....

Sinds een paar weken pas ik op de dochter van een vriendin.
Het is een lopertje van anderhalf.....
dit kleine meisje kwam op haar leren slofjes, waar ze haar eerste stapjes op leerde....
Al snel kreeg ze daar natte sokken in, vanwege het natte gras hier in de tuin....
Ook waren ze niet helemaal "boerderij-proof".
Ik ben achter de schuifdeuren op de zolder op zoek gegaan naar een tasje oude schoentjes van onze dochter Milou!









Ja hoor, ik had ze nog...allemaal!
Super kleine schattige schoentjes en sandaaltjes (al 17/18 jaar op zolder)  in verschillende maten.
Ik weet natuurlijk dat het beter is om geen tweede hands schoenen te dragen, maar zo voor even in de tuin kan het geen kwaad!
Als ze binnenkort stevig kan stappen gaan we klompjes kopen en laarsjes natuurlijk!




.............



Ook nog zakken vol met knuffels en poppetjes!


Met een echte "levende knuffel" er midden tussenin.....

Lycka zoekt regelmatig ook een knuffeltje uit om op te kauwen....
ze is een pieseltje jaloers....






Lekker gezellig met z'n allen in de keuken spelen!
.....

Fijne Dag!
.....




1 opmerking:

  1. wie wat bewaart heeft wat...toch heb ik al deze dingen niet meer bewaard!de zolder ligt al zo gauw vl...maar wel leuk he als je die dingen weer terug ziet..een beetje nostalgie naar eerdere tijden!
    groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...