maandag 1 oktober 2012

Herfst



Genieten van de herfstkleuren!
 
 

overal spinnenwebben.....






 Wingerd in de herfst op z'n mooist


 
Alles weg...zitje,.. tent,...alleen m'n bloemen mogen nog wel even blijven staan!
weer kaaaaaal/leeg....




 
 
En dan gisteren die heerlijke zon....in goed gezelschap nog even genieten.....

Hoes eraf, naar buiten rollen en genieten maar..... 
m'n Franse tijdschriften erbij....
 en een lekker bakkie koffie!
 

Zo fijn!
Heerlijk in de zon.....
 
en in die stoel zit je uit de wind, dus ik denk dat ik 'm vaker de garage uitrol als de zon zo heerlijk schijnt!
(mijn man heeft een plankje met zwenkwielen gemaakt,
zodat ik 'm alleen in en uit de garage kan rijden)
 
Fijne dag!
....
 
 
 




4 opmerkingen:

  1. Prachtige herfst foto's heb je gemaakt, en wat heb je daar een heerlijk geniet plekje in de najaarszon.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Heidi, wat een prachtig herfstlog! Wat een schitternde kleuren. Een lust om naar te kijken.
    Prachtige foto's!
    En dat mooie zonplekje zou ik maar in ere houden.
    Ik wens je een mooie avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat je je volgers terug hebt , heb me dan ook gelijk maar even bij je volgers aangemeld...

    Fijne avond nog , hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een plaatje die stoel van je, kan zo in een woonblad. Heb je de Franse bladen zelf meegenomen??

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...