zaterdag 18 april 2015

Eerste bloemen in de tuin


Niets mooier dan de eerste voorjaarsbloeiers!









 De bloesem van de peer nog in knop....



kers al in bloei!










Nu nog witte viooltjes, maar vanaf volgende maand 
gaan we weer "los" met eenjarige zomerbloeiers!

Met deze mooie dagen krijg ik al de kriebels om alle bakken te vullen, 
maar het is verstandiger om nog heel even te wachten.....

Er is volop keus in plantjes bij supermarkten en bouwmarkten, 
maar ik haal ze toch liever bij de kweker....
Soms kan ik het aanbod niet weerstaan en koop ik een bakje goedkope plantjes, 
waar ik later altijd weer spijt van krijg, 
omdat ze toch niet die kwaliteit hebben als die van de kweker!
.....

Fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...