zondag 5 juli 2015

Tuin in juli

Met dit groeizame weer, staat de tuin er weelderig bij!

Er moet nog heel wat weggeknipt en gesnoeid worden......, 
maar dat komt wel als de temperaturen weer iets gaan dalen!








 Annabelles en Lavendel.....






 Geitenbaard




 En natuurlijk de Rozen!
Ik ben er dol op.
Er komen nog zeker meer verschillende soorten in de tuin!

Het valt me alleen niet mee om de juiste plaats te bepalen.....
Van de rozen die ik het afgelopen jaar erbij heb geplant, is er niet eentje aangeslagen!

Ik moet me er dus beter in verdiepen!


 Waterlelie


Clematis









Bessen oogst is wat magertjes dit jaar....
De vogels hadden al heel wat weg gegeten.





Onze olijfboom heeft het reuze naar het zin!
Als dit allemaal olijfjes worden.....






 Picknickmand op tafel met een tropenhoedje....
een aantal melkflessen met bloemenzaadjes, en je hebt een gezellig zomers tafereeltje!

.....

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...