zaterdag 3 oktober 2015

Tekeningen in mijn vakantiedagboekje

Als we met vakantie gaan, dan schrijf ik in een vakantie dagboekje. 
Waar we zijn, naartoe gaan, wat voor weer het is, afstanden van wandelen en calorieën die we verbranden tijdens wandeltochten..... 
Ook bewaar ik er liftpassen, kaartjes, droog bloemetjes, 
veertjes en alle andere vakantieherinneringen in....

Bij het terugkijken in de afgelopen drie dagboekjes, 
zag ik ook weer de tekeningen die ik er zo nu en dan in maak.....







Deze tekeningen maken mijn vakantie herinneringen compleet!
Ze 'ontstaan' eigenlijk vanzelf.
Heerlijk ontspannen begin ik lijntjes te trekken.....

Dit wilde ik gewoon even laten zien....

.....

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...