donderdag 14 januari 2016

Nieuwe hobbykamer



Dochterlief is gaan samenwonen.
Dit betekent dat haar kamertje nu 'over' is, 
dus zijn we aan de slag gegaan om er een hobbykamer van te maken.....

Alles opruimen, leeghalen, behang afhalen, vloer eruit en fris opnieuw inrichten.....








We hadden nog wat tafels en stoelen in de garage staan, dus die hebben we schoongemaakt en naar boven gebracht. Zo heb ik heerlijk de ruimte om te kunnen knutselen, 
maar hoef ik het niet direct dezelfde dag op te ruimen.....
Nu kan ik de spullen laten liggen en de deur dicht trekken als ik nog niet klaar ben. 
We zullen de plinten afmaken, en kijken of er nog extra kastruimte bij moet komen. 
Vanaf nu kan ik weer inspiratie op gaan doen, om leuke creatieve dingen te gaan maken!
Eerst nog even de laatste klusjes......


.....

fijne dag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...