donderdag 10 maart 2016

voorjaarsschoonmaak buiten


Het is nog een beetje vroeg.... maar ik ben begonnen met de voorjaarsschoonmaak buiten!
Voor mij is het tuinseizoen begonnen....






Inmiddels is het oprit en het plein gespoten met groene aanslagreiniger.
Heb ik het eerste opkomende onkruid bespoten met schoonmaak azijn 
en zijn de korrels gazonmest uitgestrooid op het gras...



5 flessen zijn inmiddels leeg gemaakt....en het resultaat is al goed zichtbaar!



 Allerlei verschillende zaadjes in bakjes alvast voor gezaaid 
en boven op de hobbykamer gezet....



Rozen en andere struiken alvast gesnoeid! 
(de foto is nog van voor de snoeibeurt)

En dit weekend zijn de oude uitgegroeide coniferen aan de beurt om omgezaagd te worden...
De eerste is inmiddels om


Heerlijk!
Er zijn nog zoveel klussen te doen!!
Kom maar op met het voorjaar!

.....

Fijne dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...