maandag 16 mei 2016

2e Pinksterdag

Vanmorgen eerst een heerlijke ronde gewandeld in de omgeving!
We waren al voeg op stap!
(zie mijn 4-daagse blog)



Daarna nog fijn in de tuin bezig geweest!



 Clematissen komen in bloei!


Zo ook de Hulst...
 Ik verheug me nu al op de mooie bessen in het najaar....








 Ook de varens komen rijkelijk op!
Ik laat alles eerst opkomen en dan bekijk ik later wat er tussenuit kan!






Het gaat nu snel in de tuin...
niet alleen met de planten, maar zeker ook het onkruid!

Zaak om het onder controle te houden, 
al komt er hier en daar bij mij wel eens 'iets' tussen de beplanting wat er dus eigenlijk niet hoort!


Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...