zaterdag 1 april 2017

Frisse jonge scheuten en tere bloemknopjes


En zoals elk voorjaar, 
is het heerlijk om het eerste frisse groen weer in de tuin te zien!
Er moet nog veel gebeuren, 
maar de dagen worden langer en de temperaturen zijn heerlijk, 
dus weer tijd voor de tuin!





























Vanuit het keukenraam prachtig zicht op de Magnolia en de Camelia!

Het tuin seizoen is voor mij nu echt begonnen....
Rozen bij gekocht en de juiste plaats voor gezocht, 
de heerlijke stoelen weer buiten gezet....
Zonnetje erbij...
Lekker buitenleven!

Vanaf nu weer elke dag vieze zwarte handen van het rommelen in de tuin!
Ja, mijn koffie is op, dus ik ga weer aan de slag!

.....

Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...