zondag 7 mei 2017

Achterom

Even een kijkje in de achtertuin.
Alles loopt weer heerlijk uit!
Hier hebben we lang naar uitgekeken! 
Nu de temperatuur nog even....


Clematis



Blauwe Regen


 Varen


Lijsterbes


 appelbloesem


 Doorkijkje 
...achter het muurtje, 
door het oude stalraampje 
(uit de boerderij van de buren) 
over het vijvertje, 
de tuin in.




 Ook de beukenhaag moet nog uitlopen!

 Alles lekker groen!

Gelukkig ben ik dit seizoen al meer op orde in de tuin dan vorig jaar. 
Toen heb ik heel wat tijd gestoken in het trainen voor de Nijmeegse 4-daagse.
Dit jaar loop ik m niet, dus kan ik weer genoeg tijd steken in de tuin!

.....

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...