vrijdag 25 augustus 2017

Begonia 2

Dit is het hoogtepunt voor de begonia's denk ik....
Ze lusten dan ook wel wat water op dit moment!
Bij elke gietbeurt doe ik een schepje voeding...



 Ze staan zo prachtig!
 Tere steeltjes met grote gevulde bloemen hangen weelderig over de sidetable.




 En in een seizoen is de blauwe druif mooi langs de houten schutting gegroeid!



Ook de hop begint al weer bellen te vormen!

 Nog even en dan kunnen we daar ook weer gezellige kransen van maken!


Kerstroos is in de war....
De plant gaat in bloei nu!


In mijn kleine Olijfboompje zitten al flinke Olijven!


Hopelijk kunnen we nog ruim een maand genieten van de zomerbloeiers...





De Linden bomen vallen al aardig uit voor het huis... 
Het lijkt dus al een klein beetje herfst met al dat blad...
Nog even wachten maar!
Eerst nog even genieten van een paar mooie zomerse dagen!

Fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...