maandag 19 november 2018

verjaardag

Vandaag is mijn verjaardag.
Ik ben niet het type dat een huis vol visite uitnodigt om dat uitbundig te vieren.
Alleen mijn ouders en dochter met haar vriend zijn gister middag langs geweest 
om gezellig met elkaar te eten.
Dan vind ik het altijd erg leuk om de tafel gezellig aan te kleden!










Boompjes, dennenappels en leisteen stukjes gebruikt voor de decoratie.
Beetje Dolomieten sfeer. 

En met de kaarsjes aan, ziet het er gezellig uit!



Mam heeft me geholpen in de keuken!



 We hebben heerlijk gegeten!

Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...