maandag 22 april 2019

gras leggen...

Begonnen met aankleden van de achtertuin...



De grote lijnen uitgezet en nu gaan we beginnen met de opbouw van de nieuwe achtertuin.



 Mollendoek gespannen en daarover een laagje bemeste tuinaarde gedaan.

 paadjes met touw uitgezet.




 klaar voor de graszoden.



 De eerste banen moet je goed recht leggen, 
dan kun je de volgende zo aansluiten...

Elke rolletje weegt 20 kg.
Telkens deed ik er 5 in de kruiwagen. 
Dan liep ik met 100 kg tegelijk in de kruiwagen van voor naar achter in de tuin!
 Het ging lekker en ik had er goed weer bij!


S Avonds zijn we samen verder gegaan en al snel hadden we de 130m2 dicht met gras.

Nu is het belangrijk om flink te sproeien!
Zo te zien slaat de grasmat goed aan!
Het is echt een mooi strak geheel geworden.
Rustig aan gaan we verder met de aankleding...


Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...