vrijdag 4 november 2011

Ik kon het niet laten.....



Het is begin november en nog heerlijk weer buiten!
 Maar....., ik kon het niet laten en ben alvast begonnen....



De mandjes en de klokjes had ik nog
















De twee kleine boompjes in mandjes op de vensterbank gezet....





Deze mooie boom heb ik alvast van het veld bij Yvonne mogen spitten!






Dit is mijn eerste buiten,  snel zullen er nog vele volgen ......


Bergthee al in de mandjes gedaan!
Ach, ik ben helemaal in de stemming!
Heerlijk!









1 opmerking:

  1. Vindt je laatste foto Heidi een plaatje om naar te kijken.

    geniet ervan,
    fijn weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...