donderdag 10 november 2011

Likeur kruiken "her-gebruiken"

Met de jaren hebben we al heel wat likeur-kruiken opgespaard!
Hier een deel van de kruiken ter decoratie op mijn tafeltje in de woonkamer.
De "andere" staan in het raam van de garage te pronken....









Onder de kruiken heb ik een antiek geldkistje met oude foto's van mijn schoon ouders.
De antieke zilveren lepeltjes komen bij mijn ouders vandaan. (Als mam dit ziet wil ze ze vast weer terug...) De veertjes zijn eigen vondsten...
De kleine kerstboom kaarsjes heb ik omwikkeld met grof touw....











De foto op de voorgrond is van onze dochter, toen ze vier jaar oud was...., dat is inmiddels veertien jaar geleden!




Straks ga ik weer heerlijk de kachel opstoken en met een grote kop herfst thee en wat pepernoten genieten van de warmte van onze kachel!


Het eerste kerst-huisje heb ik al van zolder gehaald! 
Straks met schemer een waxine lichtje erin.....

Fijne dag!

3 opmerkingen:

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...