vrijdag 27 januari 2012

Serviezen Kast


De keukenkast met het servies van Myott!





En op de kast leg ik in het voorjaar heerlijke (oude)broden neer,
gekregen van bakkerij 't AOLE AMBACHT!




De kleine broodjes schik ik in een mandje in het raam...




De broden drogen langzaam in en zo kunnen ze tijden liggen.....
Meestal na Pasen, krijgt onze geit Saartje per dag een broodje!




Dit is mijn zelfgemaakte quilt
"De serviezenkast"!




Na Valentijn hang ik deze weer in de kamer,

NU hangt eerst mijn hartjes-quilt....



Voor alle nieuwe volgers:
Van harte welkom!

Gezellig dat jullie even "langskomen"

Veel kijkplezier!



Fijne dag!





2 opmerkingen:

  1. Leuk idee om met oud brood te decoreren, staat gezellig boven op de kast.

    Ik ben van de generatie dat brood weg gooien uit den boze was......recepten genoeg voorhanden om er nog iets lekkers van te bereiden.

    En op deze manier gooi jij ook niks weg straks is Saartje er weer goed mee.

    Je quilts zijn mooi,
    die met serviesgoed vind ik heel leuk bedacht!!!

    Fijne dag en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ruikt het ook zo lekker zoals het eruit ziet?
    Dank je wel voor je bezoek op mijn blog, die van jou ziet er ook erg gezellig uit. Ik ga even verder lezen hoor!

    Groeten van Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...