dinsdag 7 februari 2012

Koud!


Het vriest dat het kraakt!
Het is echt koud op het platteland!
We moeten er flink tegen stoken om alles draaiende te houden.
De dieren moeten twee keer per dag voorzien worden van vers drinkwater, dus slepen met (warme) gieters, hooi en voer!






zelf moeten we ook warm blijven van binnen.....


ijskristallen op de ramen in de garage





Ronald heeft flink wat stookhout staan kloven zondag!
Dus...straks ga ik lekker de kachel volgooien en stoken!
Dikke sokken aan, warme chocolademelk en de hondjes op schoot.
(voor zolang dat duurt)







fijne ~Dag!




8 opmerkingen:

  1. Hallo Heidi, mooi foto's heb je gemaakt en prachtig die met de ijskristallen. Ja en het is berekoud en ook voor de dieren moet nu gezorgd worden dat zal wel veel werk zijn...
    In ieder geval heel gezellig wat je vertelt......lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Strak plan hoor!! ga ik ook doen want na vandaag in het bos en de kapschuur ben ik half bevroren waaah stekende voeten en handen!
    Nu gewoon lekker vrij en binnen warm worden onderuitzakken en indutten hihhh
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Heidi,

    Prachtige foto's hoor, vooral die raampjes met die ijskristallen.
    Geniet maar lekker van je houtkacheltje en je warme chocolademelk.
    Ik ga je volgen hoor.

    Fijne Avond,,,
    Liefs Pieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar dat vuurtje zal wel lekker warm zijn! gezellig!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sfeerfoto´s! Fijne avond, groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi bedankt voor je reactie....dat kun je hier bestellen...

    http://blog2print.sharedbook.com/blogworld/printmyblog/index.html

    Leuke blog !!..ik ga je volgen...Liefs Ria...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik volg je al...maar krijg je posten niet binnen?? raar.....xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...