dinsdag 5 maart 2013

Berkenstam


De berkenstam is opgemaakt met krulwilg, mos, bolletjes en hier en daar een eitje en vogeltje ertussen....




















Een gezellige binnenkomer in de hal.
Ik probeer ons huisje in opperste staat van gezelligheid te brengen voor onze loge's dit weekend.
Ga met dit mooie weer ook nog wat bakken opvullen met violen....
terwijl er in huis nog zoveel klussen liggen....
M'n stoeltje lonkt naar me buiten, dus ga ik zo nog even wat vitamientjes op doen in de zon....


.....
Fijne dag!




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke binnenkomer, de vrolijkheid spartelt er van af.
    Geniet nog even van de zon.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk!! en wat heerlijk om nu weer buiten te genieten he!

    fijne lentedag!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...