maandag 9 april 2018

De tuin in

Het is heerlijk weer om de tuin in te gaan...
Inmiddels heb ik alle tegels gespoten met groene aanslag verwijderaar. 
Hier en daar al wat met groene zeep afgenomen, daar frist het allemaal weer lekker van op.



De stoelen weer naar buiten en de kussens van zolder.


Koffie mee en even zitten....



 De Oleander is binnen in de bloei gekomen,
 nu zet ik ze voorzichtig bij warme dagen naar buiten...


Daar komt de Magnolia 
Met zulke zonnige dagen, schieten de nieuwe bloemknoppen tevoorschijn!






Ook de lijsterbes knoppen staan op springen!


De kleine groene puntjes van de appel en perenboom ... 



 Het zal niet lang meer duren voordat ook deze bomen in de bloesem gaan!




Het hout uit de garage in een buiten vak gelegd, wat we hebben leeg gestookt.
Ik heb er een oud stalraampje tussen gemaakt. 
Het kleine balkonbakje ervoor geschroefd,
en straks als het tijd is voor de geraniums, zet ik er knal rode in!


Maar ... de koffie is op...
Er is nog zoveel te doen, dus aan de slag maar weer!


Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...