donderdag 19 april 2018

Magnolia


Op ons pleintje, tegenover het keukenraam staat de Magnolia.
Ik heb destijds (17 jaar geleden) een klein stekje bij de Aldi meegenomen....
Inmiddels is het een echte boom geworden met prachtige bloemen, 
waar ik geen genoeg van kan krijgen! 
Daarom ook zoveel foto's ...

Van knop tot bloem...




















Bij de Action heb ik gezellige party verlichting meegenomen 
en aan de dakgoot van de garage gehangen.
Gewoon voor de gezelligheid op zomerse avonden de lampjes aan...





Fantastisch gewoon! 
Zo heerlijk om naar te kijken! 
Zeker met zo'n strakblauwe lucht!


Maar... zoals je ziet..., zijn de eerste bloemblaadjes al gevallen.
De "bloesem sneeuwval" is begonnen....
Jammer dat we er maar zo kort van kunnen genieten.


.....


Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je interesse! Ik vind het gezellig als je een berichtje achter laat.
Ik wens je nog een fijne dag en veel kijkplezier.
Groetjes Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...